رویه بازگرداندن کالا

 بازرگانی نِتفروش را صرفا پایان کارنمی داند و رضایت  مشتریان پس از خرید  همواره از الویت‏‌های گروه ما است و می کوشیم که در این راستا  نهایت رضایت برای مشتریان عزیز حاصل گردد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است..

شرایط بازگرداندن کالا

 در صورتیکه کالای ثبت سفارش شده با کالای ارسالی دارای مغایرت باشد مشتریان عزیز می توانند با هماهنگی قبلی با دفتر مرکزی و پس از تماس با دفترمرکزی نهایت تا ۲۴ ساعت آینده با هماهنگی قبلی محصول را در همان وضع اولیه خود(به همراه جعبه و کلیه متعلقات)  به دفتر مرکزی ارسال نمایند از آنجایی که این نوع محصولات از مبدا فرآیند کنترل (بررسی وضعیت ظاهری-بسته بندی-و…) را طی می کنند بسیار به ندرت این  اتفاق خواهد افتاد.

از طریق روش‌ زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

– با شماره تلفن ۳۳۲۴۰۹۸۷- (۰۱۳) خدمات پس از فروش تماس بگیرید.