پاسخ به پرسش های متداول

اگر پاسخ خود را در بخش پرسش های متداول پیدا نکردید ،با کارشناس فروش سایت حتما تماس بگیرید.
  • e nemad - پاسخ به پرسش های متداول

نماد اعتماد الکترونیک یکی از مهم‌ترین معیارها در معتبر بودن یک سایت است. این نماد تنها به فروشگاه‌های حقوقی و حقیقی داده می‌شود که کسب و کار آن‌ها به وسیله سیستم‌های دولتی تائید شده باشند.

برای بررسی صحت نماد الکترونیک کافی است روی لوگو نماد الکترونیک را که معمولاً در صفحه اصلی قرار می‌گیرد، کلیک کنید تا پاپ آپی حاوی اطلاعات صاحب امتیاز،آدرس،شماره تماس،فرم شکایات نمایش داده شود.

بله. چنین امکانی وجود دارد. شما برای خرید از سایت فقط نیازمند وارد کردن : نام و نام خانوادگی – آدرس دقیق و شماره موبایل هستید .

در صورت ثبت نام می توانید لیست خرید های خود را بررسی نمایید.

1-از طریق سایت

با انتخاب کردن کالای مورد نظر و افزودن آن به سبد خرید مراحل ثبت سفارش را انجام دهید و توسط تمامی کارت های عضو شتاب می توانید خرید موفق موفق داشته باشید .

2- تلفنی : به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید .

3-حضوری در فروشگاه مرکزی : به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید .

زمان ارسال کالا :هر روز به سراسر کشور ارسال داریم.

با توجه به انتخاب روش حمل و نقل شما  کالا بسته بندی و برای ارسال تحویل داده می شود.

در مراحل ثبت سفارش ، روش ارسال کالا را می توانید انتخاب کنید.

DELIVERY FORM - پاسخ به پرسش های متداول

تحویل کالا به پست صبح ها از ساعت 9 الی  12 – تیپاکس و چاپار  از ساعت 12  الی 17 عصر می باشد.

معمولا چاپار و تیپاکس 1 الی 2 روز کاری و پست 2 الی 4 روز کاری کالا را تحویل می دهند.( به غیر از روزهای تعطیل )

* برای محاسبه دقیق هزینه حمل و نقل از طریق تیپاکس به آدرس کلیک کنید . و برای چاپار به آدرس کلیک کنید مراجعه نمایید .

شرایط ارسال کالا برای خرید تلفنی و وب سایت یکی می باشد.

هزینه ارسال کالا توسط پست به تمام نقاط کشور مبلغ ثابت 9500 تومان می باشد.

برای محاسبه دقیق هزینه حمل و نقل از طریق تیپاکس به آدرس کلیک کنید . و برای چاپار به آدرس کلیک کنید مراجعه نمایید .

هزینه ارسال توسط پیک شهری 7500 تومان می باشد ( فقط شهر رشت )

پس از ثبت سفارش و ارسال کالا شماره پیگیری به شماره موبایل شما پیامک خواهد شد .

خیر، تنها روش پرداخت مبلغ کالا پرداخت آنلاین و یا واریز به حساب است. در صورت خرید تلفنی مشخصات حساب شرکت داده خواهد شد.

تمامی کالاها تست و با گارانتی ارسال می شود . لطفا و حتما در هنگام تحویل کالا از باز نشدن بسته و یا شکستگی در حمل و نقل اطمینان حاصل فرمایید و در صورت مشاهده بسته را تحویل نگیرید .

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) کارشناسان پشتیبانی در کوتاه ترین زمان و به صورت ویژه در اولویت مشکل شما را پیگیری می نمایند.

1- موجود در سایت : قیمت مشخص است و پس از خرید کالا سریع به آدرس شما ارسال می شود.

2-در انبار موجود نمی باشد : تا موجود شدن کالا ، امکان خرید وجود ندارد .

*3-هم اکنون در انبار موجود نیست – اما میتوانید این محصول را پیش خرید کنید : در بعضی موارد کالای انتخابی به دلیل متقاضی زیاد در پیش خرید قرار می گیرد در این صورت وجه پرداختی نزد شرکت بازرگانی نِت تا موجود شدن کالا به صورت امانت خواهد ماند . در این شرایط حداکثر تا 10 روزه کاری کالا ارسال می شود در غیر این صورت مبلغ عودت داده می شود.