گارانتی پانا

شرکت پیشتازان فن‌آور پانا با تکیه بر تجارب مدیران خود و در اختیار داشتن تیم فنی مهندسی کارآمد و با چشم انداز سهولت دسترسی مصرف ­کنندگان محترم به کالاهای روز دنیا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، فعالیت خود را رسماً از زمستان سال ۱۳۸۶ آغاز کرده و از آن زمان تاکنون در بازار خدمات و عرضه محصولات مرتبط، حضوری مؤثر و فعال داشته و پیوسته تلاش نموده تا جزء پیشتازان بازار در ارائه بهترین پشتیبانی، برندها و همچنین جدیدترین محصولات باشد.

پانا عضو فعال اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران ، سازمان تنظیم مقررات رادیویی و همینطور سازمان نظام صنفی رایانه تهران می­‌باشد. هم اکنون این شرکت تحت مجوز سازمان حمایت از مصرف کننده، محصولات خود را گارانتی و به مشتریان خود خدمات پس از فروش ارائه می‌نماید.

ارکان اصلی این شرکت مبتنی بر ارائه کالای با کیفیت، سرویس و پشتیبانی قابل قبول، اعتماد متقابل، راستی در تجارت و عملکرد قانونی بنا نهاده شده و بر همین اصول اولیه، فعالیت شرکت از ابتدا تا به امروز ادامه پیدا کرده است.

این مجموعه در دو دپارتمان شبکه و تجهیزات جانبی در حال فعالیت بوده و هر یک از برندهای انتخابی توسط این شرکت از بهترین و مطرح ترین برندها در عرصه بین‌المللی هستند.

 

شبکه

در این دسته انواع تجهیزات شبکه‌ای اعم از تجهیزات حرفه‌ای و سازمانی نظیر اکسس پوینت، ذخیره سازها، سوئیچ‌ها و در کنار تجهیزات خانگی نظیر مودم‌های 4G و DSL، روتر، کارت شبکه از برندهای ذیل ارائه می‌گردد.

تجهیزات جانبی

در این دسته تجهیزات جانبی و محصولاتی که کاربردهای عامه دارند از جمله موس، کیبورد، کلیه تجهیزات حرفه‌ای گیمینگ، میکروفون، موس پد، هدست و هدفون در برندهای ذیل ارائه می‌شوند:

پانا این افتخار را دارد که با بیش از یک دهه فعالیت در بازار خدمات و تجهیزات مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات، به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین ارائه کنندگان راه حل‌های فنی و مهندسی در قالب برندهای برتر و معتبر بین‌المللی شناخته می‌شود. قابل ذکر است که تمامی این برندها در جایگاه خود از رهبران بازار جهانی محسوب شده و غالباً عرضه کننده جدیدترین محصولات و مطابق با آخرین فن‌آوری‌ها و استانداردهای روز دنیا می‌باشند. شرکت پانا علاوه بر تامین و پشتیبانی مصرف­ کنندگان خانگی و دفاتر کوچک با شرکت­‌ها، کارخانه‌ها، سازمان‌ها و دوایر دولتی بسیاری همکاری دارد.

شایان ذکر است که کلیه محصولات و خدمات عرضه شده توسط این مجموعه دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش است. بخش فنی و پشتیبانی آن با بهره گیری از تکنیسین‌های فنی امکان ارائه راهکارهای فنی به مشتریان را دارد. علاوه بر آن هم اکنون نه مرکز خدمات پشتیبانی در استانها امکان ارائه خدمات در نقاط مختلف را فراهم کرده است.این مراکز عبارتند از :

در آینده، مراکز دیگری نیز در سایر استان ها دایر خواهد شد

دفاتر نمایندگی فعال در سراسر کشور

تهران:

واحد فروش: 02188908096

 واحد گارانتی: 02188942767

آدرس دفتر: خیابان ولیعصر، بعد از تقاطع طالقانی، نرسیده به میدان ولیعصر، کوچه فیروزه، مجتمع کامپیوتر ولیعصر، برج اداری جنوبی، طبقه اول، واحد 54

آدرس گارانتی: خیابان ولیعصر، بعد از تقاطع طالقانی، نرسیده به میدان ولیعصر، کوچه فیروزه، مجتمع کامپیوتر ولیعصر، ورودی تجاری، واحد 43

وب سایت شرکت: www.panacom.net

استان البرز-کرج:

کرج – بلوار هفت تیر – چهارراه هفت تیر – نبش بلوار بلال –مجتمع تجاری کیش – طبقه اول – واحد 213

تلفن: 026-32229241

استان گیلان-رشت:

فاز اول بلوار ضیابری- جنب ساختمان ستاره شهر- فروشگاه رشت لپ تاپ

تلفن: 013-33240987

وب سایت: www.rashtlaptop.ir

استان خوزستان-اهواز: 

اهواز – خیابان طالقانی – خیابان موسوی (حافظ) – بین طالقانی و غفاری – موبایل فروزنده (پرتوگستر خوزستان)

تلفن: 061-32226505

خراسان رضوی-مشهد:

مشهد – بلوار دستغیب 35 – بین بیستون 6 و 4 – پلاک 70 – واحد 2

تلفن: 051-37603010

استان فارس- شهر شیراز:

شیراز – خیابان ملاصدرا – ابتدای خیابان معدل – ساختمان 169 – طبقه 4

تلفن: 071-32317482

مازندران-ساری:

ساری – خیابان فرهنگ – 15 خرداد – جنب بانک رسالت –کوچه مهتاب – ساختمان آراد – ورودی دوم – طبقه 4 – واحد 10

تلفن: 011-33201363

استان آذربایجان شرقی – شهر تبریز:

تبریز – سه راهی طالقانی – پاساژ سهند – طبقه 3 – واحد 2

تلفن: 041-35543181

اصفهان:

اصفهان – خیابان هشت بهشت غربی – ابتدای خیابان ملک جنوبی – ساختمان پارسیان – طبقه دوم – واحد ۲۵

تلفن: 031-32655123

 

پشتیبانی نرم افزاری محصولات رپو