تعمیرات لپ تاپ لنوو در رشت 12 نمونه

تعمیرات لپ تاپ لنوو در رشت 12 نمونه
lenovo ideapad 320 156 1703352224 46e54b43
تعمیرات لپ تاپ لنوو در رشت 12 نمونه

تعمیرات لپ تاپ لنوو در رشت 12 نمونه

اگر از لپ تاپ های لنوو استفاده می کنید و نیاز به دریافت خدمات تعمیر لپ تاپ لنوو دارید، تکنسین های مجرب و حرفه ای نمایندگی Lenovo مرکز سخت افزار رشت لپ تاپ در خدمت شما هستند. همکاران ما برای عیب یابی و تعمیر لپ تاپ، از دستگاه ها و برنامه های پیشرفته و بروز استفاده می کنند. دانش فنی، تجربه و استفاده از ابزار حرفه ای به آنها این توانایی را داده است که انواع مشکلات لپ تاپ را ریشه یابی کرده و برطرف نمایند.

پس از عیب یابی دقیق دستگاه و شناسایی بخش های آسیب دیده، قطعات معیوب، ترمیم شده و یا تعویض می گردند. سپس اقدامات نرم افزاری مورد نیاز برای تعمیر لپ تاپ لنوو انجام شده و به این ترتیب، مشکلات دستگاه برطرف می شوند. در نهایت لپ تاپ تست شده و بدون ایراد، به مشتری تحویل داده می شود.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو در رشت

نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو، در خدمت دارندگان مدل های مختلف تولیدات این برند است تا تخصصی ترین خدمات تعمیراتی را به آنها ارائه دهد. انواع مدل های لپ تاپ و نوت بوک لنوو در این مرکز به شکل حرفه ای ترمیم و بهسازی می شوند. کافی است با شماره 013-33240987 تماس بگیرید یا به برگه تماس با ما مراجعه کنید تا کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو شما را راهنمایی کنند.

هزینه تعمیرات لپ تاپ لنوو در رشت لپ تاپ

برای این که بدانیم هزینه تعمیر لپ تاپ لنوو چقدر است، باید دستگاه و بخش های مختلف آن را با دقت عیب یابی کنیم. درواقع تکنسین ما در نمایندگی لنوو، اجزای لپ تاپ را بررسی می کند تا بداند که کدام بخش ها یا قطعات آسیب دیده اند. بر حسب نوع و شدت خرابی هریک از اجزا، تعیین می شود که آیا نیاز به تعویض قطعه معیوب است یا ترمیم آن کفایت می کند. نکته دیگر این که معمولا قیمت تعمیر لپ تاپ Lenovo و سایر برندها در مشکلات نرم افزاری زیاد نیست.

اما به ویژه اگر نیاز به تعویض قطعات باشد، باید خود را برای پرداخت مبالغ قابل توجهی آماده کنید. همکاران ما پس از عیب یابی دقیق، هزینه تعمیر لپ تاپ لنوو را به صورت تقریبی برآورد و به شما اعلام می کند. اما قیمت اعلام شده قطعی نیست و ممکن است در پایان و با توجه به اقدامات انجام شده، کاهش یا افزایش پیدا کند.

مراحل تعمیر لپ تاپ Lenovo در رشت لپ تاپ

پیش از این که به صورت حضوری برای تعمیر لپ تاپ لنوو مراجعه کنید، بهتر است با نمایندگی Lenovo تماس بگیرید. به این ترتیب مطمئن می شوید که خدمات مورد نظر به شما ارائه می شود و قطعات یدکی و … موجود هستند.

1- تماس با نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

2- عیب یابی لپ تاپ توسط تکنسین مجرب

3- اعلام هزینه تعمیرات لپ تاپ لنوو

4- تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ

5- تست و تحویل لپ تاپ لنوو

خدمات تعمیر لپ تاپ لنوو در رشت لپ تاپ

تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با انواع لپ تاپ لنوو با حضور در این مرکز قابل دریافت است. در این مرکز، سرویس‌های مرتبط با تعمیر لپ تاپ لنوو در سه پارت مجزای عیب‌یابی، تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری انجام می‌پذیرد. در پارت عیب‌یابی، لپ تاپ های تحویل داده شده به این مرکز مورد بررسی قرار گرفته و نوع اشکال پیش امده در آنها شناسایی می‌گردد.

1. رفع مشکلات کارت گرافیک لپ تاپ لنوو در رشت لپ تاپ

گاهی برای تعمیر لپ تاپ لنوو باید کارت گرافیک آن را ترمیم کرد. یکی از مشکلاتی که معمولا ناشی از خرابی کارت گرافیک است، تصویر نداشتن صفحه نمایش است. در این شرایط سیستم روشن شده و به خوبی کار می کند، اما هیچ تصویری از نمایشگر پخش نمی شود. البته مشکلات دیگری مثل نمایش تصاویر به صورت به هم ریخته، شطرنجی شدن تصاویر در صفحه نمایش، به هم ریختن رنگ ها و ارائه تصویر سیاه در صفحه نمایش هم نشان دهنده خرابی این قطعه هستند.

2. تعویض ال سی دی لپ تاپ لنوو در رشت لپ تاپ

گاهی مشکلات صفحه نمایش لپ تاپ به گونه ای است که ناچار به تعویض ال سی دی هستیم. اما در چه شرایطی باید ال سی دی لپ تاپ لنوو تعویض شود ؟ ضربه خوردن یکی از عواملی است که باعث خرابی LCD لپ تاپ می شود؛ زیرا با ضربه خوردن پیکسل های صفحه بهم می ریزد و هم چنین به برد اصلی لپ تاپ صدمه وارد می شود.

3. تعمیر مشکلات صفحه نمایش لپ تاپ لنوو در رشت لپ تاپ

اگر از کاربران لپ تاپ ها باشید ممکن است با مشکلاتی مانند سیاه شدن صفحه نمایش لپ تاپ لنوو ، شطرنجی شدن صفحه نمایش ، ارور صفحه آبی لپ تاپ لنوو ، به هم ریختگی رنگ ها ، برفکی شدن تصویر لپ تاپ لنوو و… مواجه شده اید. مشکلات مربوط به صفحه نمایش ممکن است مربوط به کارت گرافیک ، سی پی یو ، خرابی فلت ، بک لایت و.. باشد یا این که یک ایراد نرم افزاری موجب بروز مشکل شود.

4. تعمیر قاب لپ تاپ لنوو در رشت لپ تاپ

اگر قاب لپ تاپ بشکند یا حتی یک ترک جزئی بردارد، لازم است هر چه زودتر برای تعمیر قاب لپ تاپ لنوو اقدام کنید. گاهی قاب از بدنه جدا می شود و سلامت ال سی دی به خطر می افتد. پرت شدن از ارتفاع یا افتادن یک شئ سنگین روی لپ تاپ، ممکن است باعث شکستگی قاب یا ترک خوردگی آن شود. در همه این موارد، تعمیر قاب لپ تاپ Lenovo ضروری است و باید در اولین فرصت انجام شود. حتی ممکن است امکان ترمیم قاب وجود نداشته و تکنسین ناچار به تعویض آن شود. کارشناس تعمیر لپ تاپ لنوو تشخیص می دهد که تعمیرقاب لپ تاپ امکان پذیر است یا لازم است قاب لپ تاپ تعویض شود.

5. تعمیرات لولا لپ تاپ لنوو در رشت لپ تاپ

تعمیر یا تعویض لولای لپ تاپ لنوو بستگی به این دارد که شدت شکستگی لولا چه مقدار است و همچنین برند لپ تاپ در این موضوع تاثیر گذاراست. لپ تاپ هایی که بدنه بسیار نازکی دارند ممکن است امکان تعمیر لولا وجود نداشته باشد و یا با تعمیر لولا ظاهر لپ تاپ زیبایی خود را از دست بدهد.

تمام این ها به تشخیص تعمیرکار و موجود بودن قطعه اورجینال برمی گردد. اگر شکستگی سطحی باشد امکان تعمیر لپ تاپ لنوو وجود دارد ولی در صورت وسیع بودن آن ، امکان تعمیر یا جوشکاری وجود نداشته و باید لولای شکسته با نمونه سالم و مربوط به همان مدل لپ تاپ تعویض شود. در این موارد لازم است که از قطعه جدید و استاندارد استفاده کنیم تا دوباره لپ تاپ شما مثل روز اول قابل حمل و نقل باشد.

6. تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو در رشت لپ تاپ

یکی از اشکالاتی که ممکن است کاربران لپ تاپ های لنوو با آن مواجه شوند، خرابی کلیدهای لپ تاپ یا همان کیبورد لپ تاپ لنوو است. بروز اشکال در این بخش ممکن است به دلیل ریخته شدن مایعات بر روی کیبورد لپ تاپ، جداشدگی دکمه کیبورد از خار، بروز اشکال در مادربورد، نصب برنامه جدید و در نهایت عدم بروز رسانی درایور صفحه کلید اتفاق بیفتد. خوشبختانه خرابی های پیش آمده در کیبورد لپ تاپ، به راحتی قابل تعمیر است و مشکل چندان حادی به شمار نمی آید.

7. تعویض کیبورد لپ تاپ لنوو در رشت لپ تاپ

همان طور که اشاره کردیم در خرابی های رایج کیبورد لپ تاپ ، معمولا دکمه های لپ تاپ کار نمی کنند. این موضوع ممکن است در مورد یک یا چند دکمه اتفاق بیفتد. یا این که ممکن است شاهد تایپ اشتباه حروف باشید. دلیل خرابی کیبورد لپ تاپ منشا سخت افزاری و نرم افزاری دارد. در مشکلات سخت افزاری کیبورد لپ تاپ ، کیبورد دستگاه شما از نظر سخت افزاری آسیب دیده و در حالاتی بعضی از دکمه ها کار نمیکند و در حالاتی هم کل کیبورد از کار می افتد. پس از بررسی لپ تاپ توسط کارشناس ممکن است امکان تعمیر کیبورد وجود داشته باشد و در مواقع نیز ممکن است تنها راه تعویض کیبورد لپ تاپ باشد.

8. تعمیر مشکل کارت شبکه لپ تاپ لنوو در رشت لپ تاپ

 اگر کارت شبکه لپ تاپ لنوو شما کار نمی‌کند این احتمال وجود دارد که درایور آن حذف یا دچار مشکل شده باشد. در صورت اطمینان از این مسئله میتوانید اشکال پیش آمده را با بروزرسانی درایور کارت شبکه رفع کنید. (نکته: بدیهی است که در صورت خرابی کارت شبکه لپ تاپ لنوو امکان دسترسی به اینترنت جهت بروزرسانی درایور کارت شبکه لپ تاپ وجود ندارد.

در این شرایط، باید درایور مربوطه را از طریق دستگاه دیگری دانلود کنید و توسط یک فلش یا سی دی به دستگاه مورد نظرتان انتقال دهید). در صورت عدم آشنایی با شیوه انجام این کار توصیه می‌شود به یکی از مراکز تعمیر لپ تاپ لنوو مراجعه کرده و نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناسان آن مرکز درمیان بگذارید.

9. تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو در رشت لپ تاپ

اگر سیستم شما به طور کامل از کار افتاد یا اینکه اصلا روشن نشد، مطمئن باشید که مادربرد آن با مشکل روبه‌رو شده است؛ البته گاهی اوقات هم با خرابی مادربرد، لپ تاپ روشن می‌شود و فن آن به کار می‌افتد اما هیچ تصویری در ال سی دی نمایش داده نمی‌شود یا اینکه چراغ لپ تاپ تا چند ثانیه پس از روشن شدن آن، روشن می‌ماند اما خود به خود خاموش می‌شود.

عوامل متعددی وجود دارند که در خرابی مادربرد لپ تاپ نقش دارند از وارد شدن گرد و غبار به لپ تاپ گرفته تا آبخوردگی، نوسانات برق و … . درصورت بروز هر یک از نشانه‌های خرابی مادربرد لپ تاپ، می‌توانید این سیستم را به نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو بسپارید تا به صورت تخصصی مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار بگیرد.

10. تعمیر تاچ پد لپ تاپ لنوو در رشت لپ تاپ

یکی از رایج‌ترین قطعات لپ تاپ که با مشکل روبه‌رو می‌شود و نیاز به تعمیرات تخصصی دارد، تاچ پد لپ تاپ است چراکه استفاده زیادی از آن می‌شود به ویژه اگر کاربر از ماوس استفاده نکند. خرابی تاچ پد لپ تاپ لنوو موجب می‌شود که این قطعه قادر به تشخیص حرکت و موقعیت انگشت کاربر نباشد و به هیچ یک از دستورات کاربر، پاسخی ندهد.

جالب است بدانید که اکثر اوقات مشکلات و اختلالات نرم‌افزاری مانند: ویروسی شدن سیستم یا نصب یک بدافزار موجب از کار افتادن تاچ پد لپ تاپ می‌شوند. تکنسین‌های متخصص نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو با بررسی و عیب‌یابی دقیق منشأ بروز مشکل در تاچ پد، مشکلات نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری آن را به صورت تخصصی برطرف می‌کنند.

11. تعمیر فلت لپ تاپ لنوو در رشت لپ تاپ

فلت یکی از قطعات بکاررفته در انواع لپ تاپ است که خرابی آن عموماً به دلیل وارد شدن فشارهای بیش از اندازه به لپ تاپ اتفاق می‌افتد. در ساختار سخت افزاری لپ تاپ، فلت laptop، معمولاً یا از کنار لولا و یا از داخل لولا رد شده است؛ درست از همین روست که این قطعه جزو قطعات حساس و در معرض آسیب لپ تاپ است. زیرا اگر ضربه ای از سمت لولا، به لپ تاپ لنوو وارد شود احتمال اینکه فلت تصویر لپ تاپ خراب شود و یا مادربرد و LCD آسیب ببیند زیاد است.

خوشبختانه در صورت خرابی فلت لپ تاپ لنوو امکان تعویض و تعمیر این قطعه وجود دارد. خرابی فلت لپ تاپ علائمی دارد که با مشاهده آنها می‌توان به خرابی این قطعه پی برد. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه نیز با حضور در مرکز تعمیر لپ تاپ لنوو قابل دریافت است.

12. تعمیر فن لپ تاپ لنوو در رشت لپ تاپ

در صورت بروز اختلال و خرابی در فن، آنچه که مهم خواهد بود دو موضوع است؛ یک آنکه آیا امکان تعمیر این قطعه وجود دارد؟ دیگر آنکه تعمیر این قطعه بصرفه‌تر است یا تعویض آن؟ خوشبختانه فن لپ تاپ قیمت چندانی ندارد و در صورتی که امکان تعمیر آن نباشد، می‌توان با صرف هزینه‌ای اندک، آنرا تعویض کرد. تشخیص این مسئله –یعنی نیاز به تعویض یا تعمیر فن لپ تاپ لنوو- پس از بررسی دستگاه مشخص می‌گردد.

کارشناسان ما در مرکز تعمیر لپ تاپ لنوو پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان خواهند گذاشت و در ادامه پس از کسب اجازه از شما، اقدامات مورد نیاز را بر روی دستگاه پیاده می سازند.

FAN2

تعمیرات لپ تاپ لنوو در رشت 12 نمونه

رشت لپ تاپ

نوید وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *